» مقالات سئو » ۷ تکنیک سئو کلاه سفید برای رتبه‌بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو
مقالات سئو

۷ تکنیک سئو کلاه سفید برای رتبه‌بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو

شهریور 11, 1402 0

این یک واقعیت است که گوگل به طور مداوم الگوریتم‌های خود را به روز می‌کند. به همین دلیل است که رتبه‌بندی محتوا در SERP های برتر گوگل دشوار است. تنها راه برای کسب رتبه خوب استفاده از چند تکنیک سئو کلاه سفید است.

اگر می‌خواهید وب سایت شما در نتایج برتر موتورهای جستجو ظاهر شود، باید بهترین تکنیک‌های سئو کلاه سفید را پیاده‌سازی کنید.

قبل از ذکر برخی از روش‌های مفید سئو کلاه سفید، باید بدانید که سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید چیست؟

به زبان ساده، این سازمانی است که تاکتیک‌های بهینه سازی موتورهای جستجو را تایید می‌کند. این تاکتیک‌ها عمدتاً برای بهبود موقعیت یک وب سایت در SERP طراحی شده‌اند.

روش‌های سئو کلاه سفید، که از الگوریتم موتور جستجو پیروی می‌کنند، باعث بهبود رتبه‌بندی سایت شما در SERP  گوگل می‌شود در حالی که سئو کلاه سیاه، با عدم رعایت دستورالعمل‌ها از سوی موتورهای جستجوگر جریمه می‌شود.

از آنجایی که تبلیغات پولی وجود دارد و پیوندهایی روی SERP ها قرار می‌گیرند، فضای محدودی برای نتایج ارگانیک باقی مانده است.  به همین دلیل، رسیدن به موقعیت برتر کمی مشکل می شود.

برای “طراحی سایت در اصفهان ” و “سئو سایت در اصفهان” با ما در ارتباط باشید.

۷ تکنیک سئو کلاه سفید که باید اجرا کنید

در این مقاله، با ۷ تکنیک سئو کلاه سفید آشنا می‌شوید که برای رتبه‌بندی وب‌سایت خود در گوگل باید از آنها استفاده کنید .

با پیروی از این تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو، رتبه وب سایتتان افزایش خواهد یافت.

۷ تکنیک سئو کلاه سفید برای رتبه‌بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو

وقتی صحبت از رتبه‌بندی یک وب سایت از طریق روش‌های ارگانیک می‌شود، عوامل سئو کلاه سفید که در آن نقش بسزایی دارد را به یاد می‌آورید.

برخی از عناصر عبارتند از: محتوا، رسانه (تصاویر و ویدئوها)، ساختار سایت، توضیحات متا و عملکرد یک وب سایت.

برای بهینه‌سازی صحیح این عوامل، به پایین بروید و ۷ تکنیک سئو کلاه سفید را بخوانید! این چند تکنیک سئو کلاه سفید به شما کمک می‌کند تا ترافیک ورودی به وب سایت خود را مدیریت کنید.

  1. رویکرد “اول موبایل” را انجام دهید.

اولین تکنیک سئو کلاه سفید استفاده از رویکرد اول موبایل است . اگر روی ترویج رویکرد اول موبایل تمرکز کنید، این امکان را برای کسب و کار شما فراهم می‌کند تا به مخاطبان مربوطه دسترسی پیدا کند.

از آنجایی که امروزه بیشتر مخاطبان آنلاین با موبایل هستند، شما باید یک سایت موبایل ریسپانسیو (واکنش گرا) بسازید که بازدیدکنندگان سایت شما به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، باید مطمئن شوید که سرعت بارگذاری سایت در تلفن همراه خوب است و همه عناصر صفحه شما به درستی هنگام باز شدن در دستگاه‌های تلفن همراه بارگیری می شوند.

معمولاً جستجوهای موبایل و محلی به هم مرتبط هستند.  وب سایت‌های تجارت الکترونیک عمدتاً از این رویکرد سود می‌برند.

وقتی صحبت از تبلیغ دیجیتالی یک تجارت از طریق موبایل می شود، توسعه اپلیکیشن موبایل یکی از بخش‌های پیچیده است.

با این حال، اگر یک وب سایت دسکتاپ دارید، می‌توانید آن را به راحتی برای موبایل مناسب کنید.

یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید ایجاد صفحات AMP بر روی موبایل است که باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب سایت می‌شود.

  1. طراحی رابط کاربری(UX) را دقیق انجام دهید.

اگر صاحب یک وب سایت هستید، برای شما ضروری است کاربران یا مشتریان شما که به وب سایت شما می‌آیند از رابط کاربری راضی باشند.

شما باید مطمئن شوید که هنگام پیمایش یا هنگام خرید با مشکلی مواجه نشوند. نباید هیچ نوع پاپ آپ غیرضروری وجود داشته باشد که دید سایت را مسدود کند یا کاربران را برای اسکرول بیشتر محدود کند.

۷ تکنیک سئو کلاه سفید برای رتبه‌بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو

اگر می‌خواهید تجربه کاربری خوبی ارائه دهید، اینها فاکتورهای مهمی هستند که باید در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید برای طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری از ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آرادیما کمک بگیرید. ما آماده‌ایم تا تجربه چند ساله خود را در اختیار شما قرار دهیم.

کاربرانی که با موبایل وارد سایت یا وب اپلیکیشن شما ‌می‌شوند اگر وب‌سایت شما را راضی کننده بدانند، به دیگران نیز توصیه خواهند کرد که از وب سایت شما بازدید کنند یا وب اپلیکیشن شما را نیز نصب کنند. در نهایت، این امر باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می‌شود.

  1. یادداشتی در مورد تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی یکی ازمهم‌ترین رکن بازاریابی اینترنتی است. در طول سال ها، تحقیقات کلمات کلیدی به همان اندازه که قبلاً اهمیت داشت، حفظ شده است.

Google AdWords Keyword Planner، LSI Graph و AHREF برخی از بهترین ابزارها برای یافتن و انتخاب کلمات کلیدی برای محتوای وب سایت شما هستند.

این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا موثرترین کلمات کلیدی را برای استفاده در محتوای خود پیدا کنید.

  1. یک برنامه بازاریابی منحصر به فرد تنظیم کنید

پلن یا برنامه بازاریابی محتوا، یکی از بهترین تکنیک سئو کلاه سفید است که به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند.

اگر می‌خواهید ترافیک بهتری برای وب سایت خود داشته باشید، باید یک برنامه بازاریابی را به گونه ای ایجاد کنید که منحصر به فرد باشد.

بازاریابی محتوا نقشی حیاتی در ایجاد تأثیر بر مخاطب و جذب ترافیک دارد.

۷ تکنیک سئو کلاه سفید برای رتبه‌بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو

این کار می‌تواند علاقه مردم را برانگیزد و آنها را ترغیب کند که به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند شوند. با بازاریابی محتوای موثر، می‌توانید به مردم در مورد جنبه‌های مختلف صنعت تخصصی خود آموزش دهید.

اگر بتوانید با موفقیت یک استراتژی محتوای منحصربه‌ فرد ایجاد کنید، باعث می‌شود از بقیه متمایز شوید.

  1. از Schema استفاده کنید

آیا می‌دانید طرحواره چیست؟ خب، طرحواره یا اسکیما مجموعه ای از برچسب‌ها در HTML  است که می‌توانید به راحتی آن‌ها را به یک صفحه وب اضافه کنید.

هنگامی که صحبت از یک طرحواره یا اسکیما می‌شود، نشانه‌گذاری داده‌های ساختار یافته یک مزیت رقابتی برای وب سایت شما در نتایج جستجو ایجاد می‌کند. در حالی که میکرودیتا (میکرودیتا یا ریزداده‌ها اطلاعات سایت شما را به زبان قابل فهم برای موتور‌های جستجو تبدیل می‌کنند.)CTR را افزایش می‌دهد و ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می‌کند.

  1. لینک بیلدینگ

ساخت لینک در سئو کلاه سفید به شما امکان می‌دهد تا ترافیک بیشتری را به وب سایتان هدایت کنید. با این حال، این کار باید در محدوده‌ها و طبق دستورالعمل‌های ارائه شده توسط غول موتورهای جستجوی پیشرو، گوگل انجام شود.

ساخت لینک‌ بیش از حد می‌تواند خطرناک باشند و از اشتباهات لینک‌سازی و به عنوان یک تکنیک سئو کلاه سیاه به حساب بیاید.

در سئو کلاه سفید، لینک بیلدینگ به معنای برقراری ارتباط با صاحبان وب سایت‌های دیگر و درخواست از آنها برای ارائه لینک به محتوای سایت شما است.

این کار یکی از بهترین تکنیک سئو کلاه سفید برای هدایت ترافیک به وب سایت شما در نظر گرفته می شود.

  1. جستجوی تصویر، روش دیگری است

جستجوی تصویر نیز یکی از راه‌های هدایت ترافیک به سایت شماست.

تصاویر حاوی تگ‌های ALT محتوای قابل خزیدن را به صفحه وب سایت شما اضافه می‌کنند. علاوه بر این، هنگامی که عکس‌ها در سایت شما بارگذاری نمی‌شوند، تگ ALT به جای تصویر شما ظاهر می‌شوند.

تصاویر حاوی تگ‌های ALT  همچنین تجربه کاربری وب سایت شما را نیز بهبود می‌بخشد. حتی می‌توانید از طریق نتایج جستجوی تصاویر، ترافیک وب سایت خود را به دست آورید.

سخن پایانی

کاملاً واضح است که اگر می‌خواهید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید، استفاده از تکنیک سئو کلاه سفید بسیار مورد نیاز است برای بهبود رتبه سئو و دوری از سئو کلاه سیاه که می‌تواند جریمه‌ای برای شما به همراه داشته باشد، نکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید .

منبع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *